Angažiranje web IT-a daleko je isplativiji potez za tvrtku klijenta iz više razloga:
- Naknada mjesečnog održavanja web IT-a je višestruko manja od troška koji bi nastao zaposlenjem odgovarajućeg broja IT stručnjaka u samoj tvrtki klijenta
- Znanje i know -how koji su kroz godine iskustva akumulirani u web IT-u jamstvo su da će bilo koji problem biti brzo i učinkovito riješen
- Raspoloživost opreme i rezervnih dijelova koja proizlazi iz partnerstva web IT-a s a vrhunskim svjetskim proizvođačima hardware-a i software-a
- Opuštenost u svakodnevnom radu zbog spoznaje da se možete uvijek pouzdati u web IT da će eventualne poteškoće biti otklonjene
- Rješavanje problema u najkraćem mogućem roku i to 7 dana u tjednu, 365 dana u godini
- Savjetovanja za poboljšanja u skladu s potrebama i mogućnostima klijenata utemeljena na web IT-ovu znanju i iskustvu
Što uključuje održavanje računalne opreme?
Za svakog klijenta zasebno dogovaramo stavke održavanje u skladu s njegovim stvarnim potrebama i željama. U najviše slučajeva održavanje računala i računalne opreme uključuje:
- Otvaranje novih i održavanje postojećih računa elektroničke pošte
- Neprekidan nadzor i optimizacija korištenja Internet veze
- “Quick Response” – brzo i učinkovito rješavanje problema putem interneta s udaljene lokacije
- Instalacija i konfiguriranje perifernih uređaja
- Instalacija i konfiguriranje potrebnih aplikacija na pojedinim radnim stanicama
- Izlazak na teren u najkraćem mogućem roku u slučaju kvarova
- Uslugu pružanja pomoći – podrške od 08:00 do 18:00 h putem telefona «Help – Desk»-a
- Savjete (konzalting) vezane za moguća poboljšanja na mrežnoj opremi, računalima, perifernoj opremi, te poslužiteljima
- Rad servisera u servisu ili na lokaciji klijenta zbog servisnog otklanjanja kvarova nastalih na sklopovskoj opremi (dijagnosticiranje kvara, otklanjanje kvarova zamjenom neispravnih dijelova ili ugađanje opreme i slično)
- Manipulativne usluge vezane za dobavu zamjenskih dijelova (naručivanje, preuzimanje i sl.)
- Preventivni pregled opreme u skladu s Terminskim planom
- Sitni potrošni materijal utrošen pri servisiranju
- Organiziranje backup-a (sigurnosne kopije) podataka na poslužiteljima i radnim stanicama