[vc_row type=”in_container” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/1″]
 

Ugovorno održavanje računalne opreme

[/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/1″]
[vc_row_inner][vc_column_inner column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ width=”1/2″][vc_column_text]

Zašto odabrati web IT za održavanje računalne opreme?

[/vc_column_text]
[vc_column_text]Angažiranje web IT-a daleko je isplativiji potez za tvrtku klijenta iz više razloga:[/vc_column_text]
  • Naknada mjesečnog održavanja web IT-a je višestruko manja od troška koji bi nastao zaposlenjem odgovarajućeg broja IT stručnjaka u samoj tvrtki klijenta
  • Znanje i know -how koji su kroz godine iskustva akumulirani u web IT-u jamstvo su da će bilo koji problem biti brzo i učinkovito riješen
  • Raspoloživost opreme i rezervnih dijelova koja proizlazi iz partnerstva web IT-a s a vrhunskim svjetskim proizvođačima hardware-a i software-a
  • Opuštenost u svakodnevnom radu zbog spoznaje da se možete uvijek pouzdati u web IT da će eventualne poteškoće biti otklonjene
  • Rješavanje problema u najkraćem mogućem roku i to 7 dana u tjednu, 365 dana u godini
  • Savjetovanja za poboljšanja u skladu s potrebama i mogućnostima klijenata utemeljena na web IT-ovu znanju i iskustvu
[/vc_column_inner][vc_column_inner column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ width=”1/2″][vc_column_text]

Što uključuje održavanje računalne opreme?

[/vc_column_text]
[vc_column_text]Za svakog klijenta zasebno dogovaramo stavke održavanje u skladu s njegovim stvarnim potrebama i željama. U najviše slučajeva održavanje računala i računalne opreme uključuje:[/vc_column_text]
  • Otvaranje novih i održavanje postojećih računa elektroničke pošte
  • Neprekidan nadzor i optimizacija korištenja Internet veze
  • “Quick Response” – brzo i učinkovito rješavanje problema putem interneta s udaljene lokacije
  • Instalacija i konfiguriranje perifernih uređaja
  • Instalacija i konfiguriranje potrebnih aplikacija na pojedinim radnim stanicama
  • Izlazak na teren u najkraćem mogućem roku u slučaju kvarova
  • Uslugu pružanja pomoći – podrške od 08:00 do 18:00 h putem telefona «Help – Desk»-a
  • Savjete (konzalting) vezane za moguća poboljšanja na mrežnoj opremi, računalima, perifernoj opremi, te poslužiteljima
  • Rad servisera u servisu ili na lokaciji klijenta zbog servisnog otklanjanja kvarova nastalih na sklopovskoj opremi (dijagnosticiranje kvara, otklanjanje kvarova zamjenom neispravnih dijelova ili ugađanje opreme i slično)
  • Manipulativne usluge vezane za dobavu zamjenskih dijelova (naručivanje, preuzimanje i sl.)
  • Preventivni pregled opreme u skladu s Terminskim planom
  • Sitni potrošni materijal utrošen pri servisiranju
  • Organiziranje backup-a (sigurnosne kopije) podataka na poslužiteljima i radnim stanicama
[/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]